Translate

czwartek, 21 lutego 2013

Krótka rozprawka o moich włosach


W poprzednim poście umieściłam mój plan na odżywienie i zapuszczenie włosów jednak nie napisałam nic na ich temat. Widzieliście już ich zdjęcie i łatwo można się domyślić ze są kręcone i co z tego wynika ich końce są wiecznie przesuszone. Kolor moich włosów jest naturalny nigdy nie farbowane i w najbliższej przyszłości tego nie planuje. Problemy z nimi to oczywiście wolny wzrost, rozdwajające się końcówki i przesuszenie. Daje im rok dokładnie do 20 lutego aby osiągnęły długość o jakiej marze. Czy mi się to uda zobaczymy. 

Co więcej mogę powiedzieć o moich włosach ? Są niezmiernie wymagające przez ich strukturę ale nie załamuje się tym. Niestety do tej pory nie przywiązywałam dużej uwagi do pielęgnacji dlatego postanowiłam to zmienić. Chce zmienić zupełnie całą ich pielęgnacje i pragnę aby produkty były jak najbardziej naturalne oczywiście nie popadając w przesadę. Na pewno pielęgnacja się pojawi póki co kompletuje zestaw wiec musi to troszkę potrwać.

Włosy trzy dniowe noszone w warkoczu.



Zachęcam was do komentowania i chciałabym abyście napisały mi co polecacie to dla mnie bardzo ważne.
          

Do usłyszenia :)


Brak komentarzy: