Translate

wtorek, 12 marca 2013

Maseczka odżywcza do włosów

Cześć dziewczyny


Dziś krótki post na temat naturalnej maseczki do włosów. Jeden przepis już dałam teraz mam drugi równie bardzo przeze mnie lubiany.Ja osobiście bardzo lubię naturalne sposoby na pielęgnacje. Jest tania i bez konserwantów. Same dodajemy i mieszamy składniki i zawsze wiemy co się znajduje w środku. Teraz zapraszam wszystkie zainteresowane:


Składniki:

1 łyżka stołowa oleju rycynowego
1 łyżka stołowa oliwy z oliwek
1 łyżka stołowa nafty kosmetycznej
2 żółtka jaj

Wykonanie:

Mieszamy olej rycynowy, Oliwę i naftę i podgrzewamy w mikrofali. Do ciepłej mieszanki dodajemy żółtka. Nakładamy na włosy na kilka godz lub na noc ( co ja najczęściej robię) nakładamy czepek i ręcznik lub czapkę. Po wszystkim dokładnie zmywamy. Ważne jest by myć w dosyć ciepłej wodzie aby oleje mogły dobrze zejść z naszych włosów. Gdy są już czyste zmieniamy na chłodną.

Efekty:

Włosy są widocznie nawilżone, błyszczące, odżywione i w moim przypadku ( włosów kręconych) są ładniejsze loki. Gdy regularnie co tydzień stosuje takie maski własnej roboty moje włosy zdecydowanie się poprawiły. Są gładsze, nie puszą się, są mięciutkie i mięsiste. 


Zachęcam was do regularnego stosowania produktów bo to klucz do sukcesu. Ja z natury nie jestem taka ale odkąd postanowiłam dbać o włosy nie jest to dla mnie uciążliwe. Ważne by nie ulegać wymówkom. Jeśli raz powiemy sobie że jesteśmy zmęczone czy nie chce nam się to kolejnego dnia będzie nam łatwiej ulec. A czy wy jesteście regularne w swojej pielęgnacji ?

1 komentarz:

Agg pisze...

Ja jestem zbyt leniwa na robienie własnych maseczek :) Chociaż pewnie są bardziej lub równie efektywne niż kupione :) Pozdrawiam