Translate

środa, 13 marca 2013

Relacja z targów kosmetycznych w Warszawie 2013

Cześć dziewczyny


W sobotę odbyły się Targi kosmetyczne w Warszawie. Od roku już czekałam aby na nie pojechać i nareszcie ten dzień nadszedł. Gdy weszłam już do budynku byłam wstrząśnięta ogromem ludzi znajdujących się w holu głównym. Na szczęscie w kasach szybko poszło i weszłam na główną sale gdzie było tyle stoisk, kolorów, preparatów, urządzeń że nie wiadomo było nawet gdzie spojrzeć. Ziaja i stoisko z pędzlami maestro otoczone gronem fanów kupujących mnóstwo rzeczy. Wiele było profesjonalistek kupujących kosmetyki do swoich salonów ale więcej było zwykłych dziewczyn jak ja miłośniczek kosmetyków. Zakupiłam kilka rzeczy, może niewiele ale nie chciałam aby stały i czekały na swoją kolej albo się marnowały. Niestety nie zrobiłam wielu zdjęć ponieważ byłam zbyt oszołomiona ilością stoisk i żałuje. To co mam musi wystarczyć.




Tu daje wam link do strony : Targi


Moim zdaniem warto pojechać i zobaczyć bo dla miłośniczek kosmetyków to naprawdę raj na ziemi. wiec polecam :)


Pozdrawiam :)



Brak komentarzy: