Translate

czwartek, 14 marca 2013

Paznokcie twarde i lśniące jak diament



Cześć dziewczyny

Dłonie to wizytówka kobiety. Nieważne czy długie czy krótkie ważne by wyglądały ładnie i zdrowo. Ciągle szukamy sposobów na to aby nasze paznokcie i dłonie wyglądały idealnie. Prawda jest taka że mało z nas ma piękne paznokcie z którymi nie musi robić prawie nic. Wiadomo też że każda ma różny kształt płytki paznokcie z którym też staramy się walczyć. Ale nie chciałabym się rozpisywać o paznokciach bo to długi i głęboki temat. Dzisiaj chciałam przedstawić wam produkt który sprawdził się u mnie. Niestety ma wady jak wszystko ale o tym na końcu.

Eveline cosmetics "Paznokcie twarde i lśniące jak diament" Odżywka wzmacniająca z diamentami.



Od producenta:





Sposób użycia:




Skład:




Moja opinia:

Paznokcie rzeczywiście były wzmocnione, nie łamały się nawet jak zdarzyło mi się w coś uderzyć. Wyglądały ładnie i dostawałam mnóstwo komplementów. Jednak po dwóch tygodniach po zakończonej kuracji paznokcie na nowo zaczęły mi się łamać. 
Co do sposobu używania to jest trochę męczący ponieważ nakładanie codziennie warstwy nie idzie w parze z malowaniem ich co w moim przypadku było delikatnym dyskomfortem bo uwielbiam to robić. 
Jeśli chodzi o skład to widzimy że diament jest na ostatnim miejscu i zostawię to bez komentarza. 




Plusy:

-Rzeczywiście działa jeśli chcemy zapuścić paznokcie na jakąś okazje
-Paznokcie wyglądają na zdrowe
-Cena jest niska 


Minusy:

-Działa tylko gdy się stosuje
-Sposób użycia jest męczący


Cena: ok 10 zł ( w promocji zapłaciłam 8 zł)


Pojemność: 12 ml

Uwagi:  Nie testowane na zwierzętach


Chce jeszcze dodać na koniec że to tylko moje uwagi i na moje paznokcie tak działa. Nie wiem jak sprawdzi się na waszych. Od was zależy czy spróbujecie.


Pozdrawiam :) 




1 komentarz:

Justyna pisze...

Lubie te odżywki Eveline. Mam do dzisiaj 8 w 1 i ta odżywka jako jedyna wyprowadziła moje paznokcie z opłakanego stanu o fajnych, długich i mocnych. Wiem, że sporo osób miało problemy z uczuleniem na formaldehyd a patrze ze w tej z diamentami tez znajduje się ten konserwant. Wiadomo, że każdy produkt ma jakieś wady. :) Z diamentem jeszcze nie stosowałam ale może się skuszę przy okazji. :)