Translate

piątek, 8 marca 2013

Sposoby na zdrowe końcówki włosów

Cześć dziewczyny





Po zimie niestety nasze włosy nie wyglądają dobrze. Są przesuszone i zmęczone mrozami. Gdy wyjdzie słońce i pierwsze promienie zaświecą nam w twarz mamy ochotę coś zmienić by na lato być piękną. 

Postanowiłam zacząć od końcówek włosów, ponieważ teraz zmagam się z ich przerażającym stanem chcialm się podzielić jak będę walczyła o ich piękny wygląd. Czy to podziała zobaczymy.

1. Niestety nie ma szybszego i bardziej skuteczniejszego sposobu od zwykłego obcięcia. Wiem że wiele z was zapuszcza włosy i nie chce o tym słuszeć ale to naprawdę jedyny sposób ale to osiągnąć. Włosy odrosną i będą piękniejsze. A więc pierwsze co postanowiłam zrobić to obciąć ok 5 cm. nożyczkami fryzjerskimi. Nigdy nie obcinajcie sobie włosów zwyklymi nożyczkami do wszystkiego bo niestety zaraz rozdwoją wam się na nowo. Popełniałam ten błąd i znam to uczucie.

2. Będę nawilżała włosy bo rozdwajają się najczęsciej włosy przesuszone i zniszczone. Więc cel nr.2 to zadbać o dobrą koncducje włosów. 


3. Dużo delikatniej będę rozczesywała włosy porządną szczotką ponieważ włosy mokre są bardziej narażone na uszkodzenia mechaniczne.

4. Będę zabezpieczać końcówki kosmetykami do tego przeznaczonymi.

5. Trzeba także wiedzieć, że używanie lokówek, suszarek i prostownic strasznie wpływa na nasze włosy. Róbmy to jak najrzadziej i starajmy się zabezpieczać włosy przed ciepłem.


6. To samo jeśli chodzi o promienie słoneczne. Nasze włosy przesuszają się równie szybko jak nasza skóra wiec też musimy myśleć o dokładnym ich zabezpieczaniu. Idzie lato wiec warto poszukać czegoś godnego uwagi.




A więc myśle że to wszystko co mogę zrobić dla moich końcówk. Mam nadzieję że odwdzięczą mi się ładnym wyglądem i będą szybko rosły. A wy jakie macie sposoby na rozdwajające się końcówki ?


Pozdrawiam :)

Brak komentarzy: